SM2A – szigonyok és istennők

A francia Jean-Michel Gallet számára gyerekkorától kezdve csak a Citroën létezik…

Amióta az eszét tudja, Jean-Michel Gallet családja DS 21-est használt, s azzal járták be Európát. Hamar eldöntötte, hogy autókkal és gépekkel akar foglalkozni, mindent megtanult a legendás francia típusról, 14 évesen már „kente-vágta” a befecskendező rendszer működését, 17 évesen pedig, tanulmányozás céljából vett egy olyan V6-os Maserati motort, ami az SM-ben muzsikált – ekkor az olasz márka autói is felkerültek nála a térképre.

Tucatjával állnak az SM2A raktáraiban a feltámadásra váró Citroën DS-ek és Maseratik, az SM-ben is található olasz V6-os motorból évente 18-20 darabot újítanak fel

Gallet ma a sikeres SM2A műhelyt vissza négy kollégájával, ahol Citroën és Maserati modelleket újítanak fel, vagy építenek át – előbbinél természetesen a DS és az SM a fő csapásvonal. Volt, hogy egyszerre 60 DS-e állt az egykori matracgyárból lett műhelye udvarán, s eddig 300 példányba lehelt életet – megrendelői a világ minden tájáról akadnak.