Jelen idő

2018. április 20. péntek, 20:12

MW Motors Luka EV - Agyas

A cseh MW Motors kétüléses retró gépe a Luka EV, amely elektromos hajtású. A teljesítmény nem kiemelkedő, de a hangulathoz nem kell több.

Kicsit a BMW 507-re hasonlít a frontrész, a kerékív feletti hurka a Mercedes 300 SL-ről ismerős

A többféle klasszikus brit sportkocsi formajegyét viselő kisautó kasztnija alumíniumból készül, mérete 4050x1620x1220 mm. A 21,9 kWh-s akkumulátor négy, egyenként 16,5 LE-s, szokatlanul a kerékagyakban elhelyezett villanymotort „etet”; egy feltöltéssel kb. 300 km a hatótáv, egy órányi gyorstöltéssel a lemerült akku 80%-osra pumpálható fel.

Részleteiben puritán a kidolgozás, és az anyagminőség sem tűnik különlegesnek

A Luka saját tömege 815 kiló, így a 66 LE-s teljesítmény 146 km/h-s végsebességhez, valamint álló helyzetből 9,6 s-os százas gyorsuláshoz elegendő – az adatok még csak tájékoztató jellegűek. Nem tudni, évente hány autó készülne, és mennyiért, a csehek annyit árultak el, hogy négy alapszín van, kérhető kettős fényezés és nem kell felárat fizetni a bőrkárpitért.

Very british? Kétségtelen, hogy “van benne valami”, a TVR és a Bristol épített hasonlóan furcsa arányú kupékat

Nyomtató barát verzió

Hozzászólások

Friss anyagok

GAZ-12 ZIM Hyperliner

Korábbi Volga és Pobeda tervei után, a Gorkij Autógyár...

Megjelent a februári Retro Mobil!

A főbb témák: Renault Vivastella, Mávaut hotelbusz, Harley-Davidson Servicecar,...

Elektromos Aston Martin

Az elektromos autózás a veteránokra is egyre nagyobb hatással...

Elkészült a Közlekedési Múzeum első Ikarusa!

Átadták a 2016-ban vásárolt, majd restaurált Ikarus 66-ost, amely...

GYŰJTSD ÖSSZE A VOLKSWAGEN LEGENDÁS AUTÓINAK MODELLJEIT! (X)

A De Agostini kiadó új, exkluzív Volkswagen hivatalos modellgyűjteményével...

15 millió Skoda – 116 év alatt

Komoly mérföldkőhöz érkezett Európa egyik legrégebbi autógyára, a Skoda.

125 éves a Kisföldalatti

1896. május 2-án, Budapesten indult útjára a kontinens első...

Surányi Péter (1947-2020)

Nagy veszteség ért minket. Ha nem róla volna szó,...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás