Jelen idő
K. & K. Bugatti Register - Alapmű
Tíz szerző, 4,64 kg-os tömeg, két kötet, 1040 oldal, 500 darabos limitált példányszám, 200 euró – dióhéjban ez minden idők egyik legalaposabb, a Bugatti márkával kapcsolatos kiadványa, amelyben külön fejezetet szenteltek a márka és az autók magyarországi történetének.

K.u.K. Bugatti-regiszter – adatok, történetek, korabeli pletykák és rengeteg, köztük eddig soha nem publikált fotók a nemzetközi kiadványban
A Bugatti méltán a világ egyik legpatinásabb autómárkája, gazdag nemzetközi szakirodalommal, de most olyan kiadvány megjelenéséről kaptunk hírt, amely ezen a nívón sem általános. Túlzás nélkül, eddig soha nem látott részletességgel dolgozta fel egy nemzetközi – Négyesi Pál járműtörténész személyében magyar tagot is felvonultató – szerzőcsapat a Bugatti márka történetét, konkrétan az egykori Osztrák-Magyar Monarchia területére fókuszálva.

Többek között az osztrák, a magyar, a cseh, a bosnyák, a szlovák, a lengyel, a szlovén és a horvát Bugattikkal kapcsolatos dolgokat lehet megismerni a kétkötetes munkából
A több száz autót és ezek minden jelenleg fellelhető adatát csokorba szedő 4,64 kilós, kétkötetes exkluzív kiadvány, a K.u.K. Bugatti-regiszter ötletgazdája az osztrák Bugatti-klub (BCA). A példányszám 500 darabban limitált, az ár kb. 65 ezer forintnak megfelelő euró. Magyarországon az 1920-as, 30-as években több mint 30 Bugattiról lehetett tudni – bárók, grófok, hercegek kedvenc márkája volt -, a márkaképviselettel Rózsahegyi István és Salm Hermann gróf foglalkozott.
Hozzászólások
Friss anyagok

A főbb témák: Renault Vivastella, Mávaut hotelbusz, Harley-Davidson Servicecar,...

Ha szeretne részt venni a hévízi eseményen, innen letölthető...

A De Agostini 1:8 méretarányú modelljén többek között mozognak...

Átadták a 2016-ban vásárolt, majd restaurált Ikarus 66-ost, amely...

Komoly mérföldkőhöz érkezett Európa egyik legrégebbi autógyára, a Skoda.