08
Bajban van a farmotoros Ikarus 55. A rendszám (két betű, három szám) alapján 1958 előtti a fotó, a gépházban és a busz alatt három szaki serénykedik. Ez egy korai 55-ös változat, a szélesre kitárható „tálalóajtó” mögött 125 LE-s, D613 jelű Csepel dízel erőforrással (az 1960-as években jött a 145 LE-s D614), a kerekek 20 helyett 22 colosak és a hátsó tengelynél még nincs kerékagyba épített bolygómű, ami később a jellegzetes Ikarus-búgásért felelt
Hozzászólások
Friss anyagok

A főbb témák: Renault Vivastella, Mávaut hotelbusz, Harley-Davidson Servicecar,...

Ha szeretne részt venni a hévízi eseményen, innen letölthető...

A De Agostini 1:8 méretarányú modelljén többek között mozognak...

Átadták a 2016-ban vásárolt, majd restaurált Ikarus 66-ost, amely...

Komoly mérföldkőhöz érkezett Európa egyik legrégebbi autógyára, a Skoda.