06
Sztálin téri állomás, háttérben az 1960-as években létesített autóparkoló helyén álló háztömbbel. Fontos részlet a francia Chausson típusú autóbusz hátsó ikerkerekes tengelye: az eredetileg szimplakerekes megoldást három Mávaut-dolgozó (Harmati Sándor, Kelecsényi János, Straub Károly) 1948-ban bevezetett újításával alakították át nagyobb teherbírásúvá, ráadásul a speciális méretű import köpenyeket így hazai gyártmányú Cordatic abroncsokkal tudták kiváltani – addig több Chausson gumihiány miatt nem állhatott forgalomba
Hozzászólások
Friss anyagok

A főbb témák: Renault Vivastella, Mávaut hotelbusz, Harley-Davidson Servicecar,...

Ha szeretne részt venni a hévízi eseményen, innen letölthető...

A De Agostini 1:8 méretarányú modelljén többek között mozognak...

Átadták a 2016-ban vásárolt, majd restaurált Ikarus 66-ost, amely...

Komoly mérföldkőhöz érkezett Európa egyik legrégebbi autógyára, a Skoda.