2016. szeptember 27. kedd, 19:32

03

1944-ben, Budapest ostromában súlyosan megsérültek a közlekedési eszközök. Ezeket a már jobboldali közlekedésre alkalmassá tett, 1942-ben a gumihiány miatt vaskerekesítve sínautóbuszként is járatott Mávag N26/36 típusú, Harcsa becenevű buszokat a Deák téren érte utol a végzet, háttérben a későbbi Budapesti Rendőr-főkapitányság (most luxusszálloda) épülete. Új kocsik híján sok ilyen – és ezeknél régebbi – háborús roncsot állítottak helyre, hogy 1945-ben egyáltalán elindulhasson a közösségi közlekedés

Nyomtató barát verzió

Hozzászólások

Friss anyagok

GAZ-12 ZIM Hyperliner

Korábbi Volga és Pobeda tervei után, a Gorkij Autógyár...

Megjelent a februári Retro Mobil!

A főbb témák: Renault Vivastella, Mávaut hotelbusz, Harley-Davidson Servicecar,...

Elektromos Aston Martin

Az elektromos autózás a veteránokra is egyre nagyobb hatással...

Legyen saját címoldala!

Tegye különlegessé az idei karácsonyt! Lepje meg rokonait, barátait,...

Jelentkezési lap – Lotus-Retro Mobil Concours d’Elegance 2022

Ha szeretne részt venni a hévízi eseményen, innen letölthető...

Építse meg a Wartburg 353 valósághű mását!

A De Agostini 1:8 méretarányú modelljén többek között mozognak...

Elkészült a Közlekedési Múzeum első Ikarusa!

Átadták a 2016-ban vásárolt, majd restaurált Ikarus 66-ost, amely...

15 millió Skoda – 116 év alatt

Komoly mérföldkőhöz érkezett Európa egyik legrégebbi autógyára, a Skoda.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás