amg_01
Nem csak a fék, az ajtó is sűrített levegővel működött. A vontató Ikarus trolikat utólag szerelték fel egy légszeleppel, és a vezetők a pótkocsi-kalauzok jelezését figyelve zárták. Nem forgózsámolyos, hanem kormányzott merevtengelyes, trapézkaros az első futómű. Eredetileg autóbuszhoz tervezték a pótkocsikat, ezért csak gyengeáramú villamos berendezésük volt. A FAÜ és az FVV mellett a távolsági forgalmat bonyolító MÁVAUT is használt ilyen ÁMG gyártmányt
Hozzászólások
Friss anyagok

A főbb témák: Renault Vivastella, Mávaut hotelbusz, Harley-Davidson Servicecar,...

Ha szeretne részt venni a hévízi eseményen, innen letölthető...

A De Agostini 1:8 méretarányú modelljén többek között mozognak...

Átadták a 2016-ban vásárolt, majd restaurált Ikarus 66-ost, amely...

Komoly mérföldkőhöz érkezett Európa egyik legrégebbi autógyára, a Skoda.