2016. szeptember 27. kedd, 19:36

08

Bajban van a farmotoros Ikarus 55. A rendszám (két betű, három szám) alapján 1958 előtti a fotó, a gépházban és a busz alatt három szaki serénykedik. Ez egy korai 55-ös változat, a szélesre kitárható „tálalóajtó” mögött 125 LE-s, D613 jelű Csepel dízel erőforrással (az 1960-as években jött a 145 LE-s D614), a kerekek 20 helyett 22 colosak és a hátsó tengelynél még nincs kerékagyba épített bolygómű, ami később a jellegzetes Ikarus-búgásért felelt

Nyomtató barát verzió

Hozzászólások

Autoalkatreszonline24.HU

Friss anyagok

GAZ-12 ZIM Hyperliner

Korábbi Volga és Pobeda tervei után, a Gorkij Autógyár...

Megjelent a februári Retro Mobil!

A főbb témák: Renault Vivastella, Mávaut hotelbusz, Harley-Davidson Servicecar,...

Elektromos Aston Martin

Az elektromos autózás a veteránokra is egyre nagyobb hatással...

XIV. Lotus-Retro Mobil Concours d’Elegance, Hévíz

Június 15-16-án közel 90 veterán- és luxusautó szállta meg...

Porsche Typ 64

A Porsche család szerepe az autótörténelemben kiemelkedő jelentőségű.

Kapható a júliusi Retro Mobil!

A főbb témák: Wartburg 353 W, Alfa Romeo GT...

Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2019

Az autós eleganciaversenyek egyik legnívósabb eseménye az olaszországi rendezvény...

Megjelent a júniusi Retro Mobil!

A főbb témák: Barkas lakóautó, Cadillac Calais, Ikarus 55...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás