2016. szeptember 27. kedd, 19:32

03

1944-ben, Budapest ostromában súlyosan megsérültek a közlekedési eszközök. Ezeket a már jobboldali közlekedésre alkalmassá tett, 1942-ben a gumihiány miatt vaskerekesítve sínautóbuszként is járatott Mávag N26/36 típusú, Harcsa becenevű buszokat a Deák téren érte utol a végzet, háttérben a későbbi Budapesti Rendőr-főkapitányság (most luxusszálloda) épülete. Új kocsik híján sok ilyen – és ezeknél régebbi – háborús roncsot állítottak helyre, hogy 1945-ben egyáltalán elindulhasson a közösségi közlekedés

Nyomtató barát verzió

Hozzászólások

Autoalkatreszonline24.HU

Friss anyagok

Elektromos Aston Martin

Az elektromos autózás a veteránokra is egyre nagyobb hatással...

Megjelent a januári Retro Mobil!

A főbb témák: Ikarus 66.62, Indian Chief, alkatrészgyártás 3D...

Közlekedés a budapesti hidakon

A budapesti Duna-hidak és az Alagút gyalogosakra és járművekre...

Eden Cassis Mehari

Cassis egy dél-franciaországi kisváros Marseille mellett, ahol az Eden...

110 éves lesz a Morgan

Jövőre ünnepli fennállásának 110. évfordulóját az 1909-ben alapított Morgan,...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás