2013. március 28. csütörtök, 18:51

amg_01

Nem csak a fék, az ajtó is sűrített levegővel működött. A vontató Ikarus trolikat utólag szerelték fel egy légszeleppel, és a vezetők a pótkocsi-kalauzok jelezését figyelve zárták. Nem forgózsámolyos, hanem kormányzott merevtengelyes, trapézkaros az első futómű. Eredetileg autóbuszhoz tervezték a pótkocsikat, ezért csak gyengeáramú villamos berendezésük volt. A FAÜ és az FVV mellett a távolsági forgalmat bonyolító MÁVAUT is használt ilyen ÁMG gyártmányt

Nyomtató barát verzió

Hozzászólások

Autoalkatreszonline24.HU

Friss anyagok

GAZ-12 ZIM Hyperliner

Korábbi Volga és Pobeda tervei után, a Gorkij Autógyár...

Megjelent a februári Retro Mobil!

A főbb témák: Renault Vivastella, Mávaut hotelbusz, Harley-Davidson Servicecar,...

Elektromos Aston Martin

Az elektromos autózás a veteránokra is egyre nagyobb hatással...

15. Oldtimer Show (X)

100 évnél is idősebb motorkerékpárok, fakerekű autók, traktorok, buszok,...

Mercedes-Benz C111

Felix Wankel találmánya, a bolygódugattyús motor olyan komoly gyártókat...

Volkswagen Golf Mk1 Group 2

A Golf 1974-ben jelent meg, az első pályára szánt...

XV. Lotus-Retro Mobil Concours d’Elegance

Júniusban elmarad a minden évben megrendezett eleganciaversenyünk, de nem...

Peugeot 305 Rallye V6

Kevés olyan versenyautó létezik, amelyik úgy fejezte be pályafutását,...

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás